Jenny Engström, VD Arenahotellet

“Vi lyckades miljöcertifiera oss på mindre än 3 månader tack vare Louise. Att ha en sakkunning som styrde oss under arbetet har sparat oss enormt mycket tid då vi fokuserat på åtgärderna i rätt ordning“.

 

Henrik Alsén, VD Green Key Sverige

“Louise har genomfört flera uppdrag åt Green Key Sverige det senaste året, bland annat inom utbildning, revisioner och kommunikation. Hennes erfarenhet av logiverksamheters miljöfrågor, driv och personlighet har varit en mycket bra hjälp för oss.”

 

 

Jessica  Juhlin, Operations manager Elite Stadshotellet Västerås

“Att komma igång med att minska matsvinn behöver inte vara så svårt. Det viktigast är bara att alla hjälps åt. Med rätt vägledning och tipsen vi fick av Louise så tror jag att det  att gå kommer bra.”

 

 

Per Thulin, VD, Sky Hotel Apartments

“Ett av Sky Hotel Apartments miljömål handlar om att engagera personalen ytterligare i hållbarhetsfrågor. Därför anlitade vi Louise på Ecobi som inspiratör och kunskapsförmedlare. Louise beskrev med stort engagemang vilka utmaningar vi står inför idag och på vilket sätt vi tillsammans kan göra skillnad. Vi är mycket nöjda med utbildningarna och kan varmt rekommendera Louise för liknande uppdrag.

 

 

Maria Lundh, Hotel Manager Connect Hotel City och Älvsjö

“Miljöutbildningen till hotellpersonalen hade informativt innehåll med allt från det enkla vi kan göra till de globala miljöproblemen. En bra mix av film, workshop och föreläsning.”

 

 

Tina Lundström, Husfru och frukostansvarig Hotell Fyrislund

“Miljöutbildningen var bra med enkel och tydlig information om den generella miljöpåverkan. Under workshopen var Louise väldigt lyhörd på hur just vår verksamhet fungerar vilket gjorde att hon kunde förklara samt vara med och diskutera sådant som var relevant just för oss.”

 

Mariélle Luthman, Behrn Hotell Örebro

“För oss var det mest positiva att vi fick möjligheten att styra utbildningen om matsvinn utefter det vi ville ha mer kunskap om. Utbildningen anpassades efter vår arbetsplats, vi är inget stort hotell med statiska roller. Ett stort plus var att vi väldigt snabbt fick en återkoppling på vad vi gick igenom och om det vi diskuterade.”